İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim.
Yoksa teneffüslerde canım sıkılırdı,
Şimdi ise bir oraya bir buraya koşuyorum..
Çay mı? Ne çayı içmeye fırsat bulamıyorum..
Hem çay zaten zararlı diyorlar mutlu oluyorum..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Öğrencilerimi tanımaya fırsatım da olmuyor,
Haftada 40 dk görüyorum..
Simaları hafif tanıdık gelse yetiyor..
Öğrenciler dersimi de ciddiye almıyorlar..
Çünkü ben not falan vermiyorum..
Hem ciddiyet notla mı olur ne gereği var diyorlar,susuyorum..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Bazen beni okuldan eve geldiğimde de çağırdıkları oluyor,
Yürüyerek gidersem spor oluyor,
Otobüse binersem değişiklik diyorum..
Hem ne yapacağım evde gidip yine sorun çözüyorum..
İnternet bağlantısının yavaşlığının da sorumlusu benim ya,
Eyvallah deyip geçiyorum..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Bu arada 10 parmak klavye kullanıyorum,
İdarenin yazılarını yazdıkça klavyem de müthiş hızlandı..
Hee, bir de öyle kendimi geliştirdim ki,
Eğitim fakültesinde öğrenmediğim,
Projeksiyon sökme takma işlerini de bu sayede öğrendim..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Çoğu bana selam bile vermeyen öğretmenleri,
İşleri düştüğünde tanıma fırsatım oluyor..
Ne olacak canım yapsam işlerini elime mi yapışacak, yapıyorum..
Yaptıklarım için teşekkür almasam da,
Yapamadıklarım için aldıkları surat ifadesi hoşuma gidiyor..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Bazen okuldan saat akşam 5 gibi çıksam da,
Çok şükür ek ders almıyorum..
Maaş karşılığını müzik dersi ile dolduruyorum..
Bir de ekders alsam ayın başında gidip bir de,
Bankamatik sıralarında beklemekten korkuyorum..
 
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Hep fotoğrafçılıkla uğraşmak istemişimdir.
Törenlerde o iş de bana kalıyor..
En büyük hobim oluyor çektiğim fotoğraflar..
Web sayfasına koymak akşamları vaktimi alıyor ama;
Ben koskoca bilgisayar öğretmeniyim..
Çoğu zamanda dersim bölünüyor,
Ezik bir ses hocam bir bakar mısınız diye çağıyor..
Ne yapayım bilgisayar öğretmeniyim ya kızamıyorum..
Ya yazıcıya kağıt sıkışmış oluyor, ya kopmuş bir internet bağlantısı..
Bazense durumu abartıp cep telefonum niye çekmiyor diyen de oluyor..
Eee malum koskoca bilgisayar öğretmeniyim ya,
Olacak o kadar diyorum kızamıyorum..
Yanlış anlaşılmasın,
Bunlar için egzersiz vs. ücret almıyorum.
Eee ne olacak canım,
Koskoca bilgisayar öğretmeniyim ben…
İyi ki Bilgisayar öğretmeniyim..
Sürçi lisan ettiysek ne mutlu..
Hakan YANDIM-BilgisayarBilisim.Net Üyesi