3 gün gibi kısa zamanda tükettim (kolay seviyede). 100 üzerinden 99 puan veriyorum. Oyunun grafik, ses, oynanış, zeka gibi özellikleri çok güzel. Tavsiye ederim.

 
DepthofField, Bumpmapping, ışıklandırma, gerçekçi su efekti, duman efekti, ateş efekti, yangın efekti… Multiplayer ve tek oyuncu desteği var ama çok oyuncu ortamını deneyemedim. Haretketli bir oyun. Tam bir aksiyon filmi gibi. Tüm yük sizin sırtınızda değil. Genelde seyretmek için durmak zorunda kalıyorum. Kolay seviyede bile bazı yerler zorlayıcı.
 
Köpek ve el bombalarından çok öldüm. Ama normal silahlardan çok az öldüm. Sağlık biraz dinlenince kendiliğinden artıyor.
Sadece iki silah taşımak gerekse de gerçekçilik için bu feda edilebilir. Arkadaşlar, hava desteği ve diğer yardımcı elemanlar bizi yalnızlık hissinden kurtarıyor.
Rus ve Arap dili bazı oyunlardaki gibi atmasyon değil, gerçek konuşma ve yazma dili kullanılmış.
Keleş ve MP4 gibi sevdiğim silahlar bu oyunda çok berbat, hiç vurulamıyor. Tabanca hiç kullanmadım. Sniper tüfekleri çok güzel.
 
Bu oyunu ordu kullanabilir aslında. Çok oyuncu desteği ile tatbikat yapılabilir. Yeni haritalar yapmak gerek tabi. Oyunun sonundaki jenerikte Türk programcı ismi göremedim. İnşallah Crytek-Crysis oyununda rahat ederiz. Türkçe ile.
 
Resimler: (232 görüntü almışım, size birkaç tanesini göstereceğim)
 
shot0002shot0007shot0015shot0030shot0034shot0056shot0059shot0072shot0114shot0121shot0136shot0146shot0167shot0184