Bir haftadır FaceBook’a üyeyim. http://www.facebook.com/people/Tarik_Bagriyanik/704682112 
 
Taa lise ve üniversiteden sevdiğim arkadaşlarımı buldum daha doğrusu onlar beni buldu. Sevindim yani. Çok iyi bir fikir, inşallah gelişmeye devam eder bu site. Nerede ise 20 yıl önceki arkadaşlarım bile bulunabilmesi güzel bir nimet… Fotograflar spaces.live.com’dan daha hızlı aktarılıyor ve düzenleme seçenekleri daha fazla…
 
Okuldaki bilgisayalarlara "NetOpSchool 5" kurdum. Tam aradığım özellikler var. 10 üzerinden 9 puan veriyorum. Kurulum ayarları biraz karışık. Bir de bağlantı sorunları meydana geliyor. Mesela 5 dk ekran broadcasting sonrasında bağlantılar kopuyor. Belki de ağ kaldıramıyor. Ama eğer tam çalışsa SÜPER bir program diyeceğim.
Online olarak sınav ve test yapabiliyoruz. Soruları hazırlayıp öğrencilere gönderiyoruz ve belli bir süre sonra da sınav sonuçları anlık olarak beliriyor.
Birçok güzel özellik var. Policy ayarlarında site ve program yasaklama var. Dosya transfer ve gezgini güzel. Ekran kilitleme ve komut çalıştırma yeterli güzellikler.
 
