Son zamanlarda yapıtığım işleri özetlersem:
 
  • SiPro’yu 2 yıldır güncellememiştim. Biraz değişiklikler yapıyorum: www.tuzlaatl.k12.tr/sinav
  • Okulun 2. dergisi için CorelDraw12 öğrendik. 1 haftada dergiyi hazırladık. Yakında okul sitesinden bakabilirsiniz.
  • Evi badana boyaya veriyoruz. 2 hafta ev darmadağın olacak. Daha sonra inşallah ev güzel ve ferah olacak.
  • CV’mi güncelledim ve şekillendirdim. http://yunus.sf.net/cv.html den bakabilirsiniz.
  • Şu anda yaz tatilinde yapmak için bir proje kafamda yok. Ama PHP+Ajax+MySQL ile güzel bir şeyler olabilir. SiPro’ya Flash ile yapılmış dersler yapabilirim. swf ile PHP haberleşmesini yapmam gerek.
  • Ruby ve PalmOS için programlama çalışmaları aralıklı olarak devam edecek.
  • Bu günlükteki girişleri daha önceden pdf http://tbagriyanik.googlepages.com/TarikLog1.pdf olarak vermiştim. Yakında 2. pdf sürümünü de verebilirim. Şu anda 92. girişimi yapıyorum. Önceki sürümde 66 giriş yapmışım. Bu sayının 2 katına ulaşmam aylar sürecek… 🙂
