www.SourceForge.Net de dolaşırken ilginç programlar buldum. Bunlardan en ilginç olanı, eski oyunların yeni donanımlar ile çalışması, çok kaliteli oyun oynanabilmesini sağlayan bir program. (Doom, Hexen ve Heretic çeşitleri)
 
Diğer indirdiklerim:
  • ActionCube (18 MB): Alın size Counter Strike oyunu benzeri ve editörü…
  • Ares_FPS (6 MB): IrrLicht grafik motoru, iğrenç olsa da fikir verebilir
  • basic256 (3 MB): Çocuklar için Basic dili, metin ve grafik arabirim aynı pencere içinde. Kodlama zaten kolay…
  • crystalspace (46 MB): uzay savaşı yapmak için C++ kaynak kodu
  • gpe (40 MB): hatırlayamadım ne olduğunu Java’da birşey…🙂
  • SimpleGroupware (7 MB): Adından anlaşıldığı gibi PHP tabanlı yönetim (CMS) programı 
  • WatiN (2 MB): .NET için 50’den fazla hazır sınıf paketi 
  • webERP (2 MB): Başka bir PHP tabanlı yönetim (CMS) programı 
  • wxLua (5 MB): wxWidget ile desteklenmiş C tabanlı bir script dili ve editörü, fena değil…
DoomsDay programı (http://www.doomsdayhq.com/) kurulumu 7 MB. Linux ve Mac sürümü de var. E bir de bize ne lazım? Doom oyunu…
 
Google’da kısa bir arama ile 2 MB’lik bir demo buluyoruz. Bir adres örneği: http://www.dosgames.com/g_3d.php
 
DenG (DoomsDay Engine) penceresi çok basit. WAD uzantılı dosyanızı göstermeniz ve birkaç grafik ayarı yapın. "Play" düğmesine basıp eski günleri hatırlayın. Ben Doom’un bu sürümünü 1 saatte bitirdim. Oysa 10 yıl önce (1997 yılları) oyunu sonuna kadar hiç oynayamıştım. (DukeNukem ve Blood bence Doom’dan daha güzeldi)
 
Grafik ve seslerin "yeni" hali çok hoşunuza gidecek!
 
Görüntüler: