nihayet ingilizce x64 windows xp’yi emule’den 8 saatte indirdim. 550 MB…
Şu anda güncelleme ve sürücü kurulumları ile uğraşıyorum. Bu mesajı da xp’nin ilk açılışında yazdım. Resimleri inceleyebilirsiniz.
VMWare 5’de sanal olarak çalışmadı bu arada. Yeni sürümünde problem olmaz herhalde…
Eski XP TR 32 bit ile çift açılış ayarladı. Problem yok yani.
Ubuntu’nun 64 bit’ini de sipariş verdim ama 4-6 hafta arasında gelecek CD’leri. (32, 64 ve Mac için)
Acaba lisans süresi 120 gün mü? O zaman ne olacak bilmiyorum. M$ ücretsiz olarak kendi sitesinde de veriyor.
Pek 64 bit uygulamam yok ama, intel’in sitesinden derleyiciler indirip bakabilirim. Böylece ilk kez 64 bit program yazmış oluruz.
 
Kurduğum yazılımlar:
Office 2007 Beta 2, Live Messenger 8, Windows Desktop SearcBar, IExplorer 7 RC
Leechget, IZArc, SpyBot S&D, Acrobat 7, VoptXP, Opera, FireFox, CCleaner
 
Nerede ise hiç yazılım ve donanım sorunu yok. Pascal ve QBasic artık çalışmıyor🙂
 
Cebit Bilişim fuarı pek olumlu geçmedi.
  • Çok gürültülü ve gereksiz kalabalıktı.
  • Ürünlerin fiyatları yazmıyordu.
  • İletişim ürünleri ön plandaydı. Turkcell ve Avea bol hava attı.
  • GPS yaygınlaştırılmaya çalışıyordu.
  • Belediye ve kamu kuruluşları yer kapmışlardı.
  • İstediğim MP3 çalar ve fotoğraf makinesini bulamadım.
  • Kitap standı bulamadım.
  • PC satışı yerine laptop tanıtımları vardı.
  • Dergi ve gazeteler vardı ama pek umurumda değildi.
  • 2 saat gidiş, 2 saat dönüş gereksiz zaman kaybı idi. Boğaz trafiği berbat…
  • Linux standı yogundu.