Win 98 zamanında Defrag programını seyretmeyi sevenlere VOPT programını tavsiye ediyorum. Pournelle 10 yıldır bu programı tavsiye ediyordu, ben de bir bakayım dedim. Aynı eski Defrag gibi dosyaları birleştiriyor. Çok da hızlı.
 
Bu arada yeni bir bilgisayar aldım, şu anda ilk kez onuna internete giriyorum. Daha oyun ve program testi yapmadım. Ayrıca bazı parçalrdan şüpheliyim, test programı ile bakacağım, normalde aşağıdaki gibi olmalı:
 
PCGold Kadıköyden aldım:
– P4 D820 2.88 2×1 MB 775
– Gigabyte i945 GME
– Asus X1300 256 DDR2
– 2 x 1 GB Twinmos PC5400 533
– 250 GB WD 16 MB Sata2 7200
– LG DL DVD RW
– Asus kasa
   FİYAT: 1.133 YTL
 
1- PCGold sipariş verdiğim gibi siyah kasa yerine yine bej kasa vermiş, kontrol etmeme izin vermediler maalesef, hemen kutulamışlar. Oysa dışarında 3 saat beklettiler beni.
2- DVD’nin cd’sini, audio kablosunu da vermediler.
3- Fiyat listelerine dikkatli bakınca sipariştekinden farklı olduğunu gördüm, mantık bulamadım…
4- Peşin paraya %15 indirim yaptılar… 🙂
