MEGEP için 5 aydır uğraşıyoruz. (Ocak 2006-Haziran 2006)
 
İlk 2 ay, modül bilgi sayfası (150 sayfa) hazırladıktan sonra modül yazımına geçmiştik. 220 sayfadan fazla da programlama modülü için emek harcadım. VBNET2005, C, Pascal, QBasic, C++, Yunus, Tupol, Java,… akış şemaları ve sahte kod örnekleri ile dolu sayfalar.
 
100’e yakın örnek, 100’e yakın site ve 150 araştırma sorusu bulunuyor. 33.000 üzerinde kelime ve 180 resim var.
 
Bilek, göz, boyun ve sırt ağrıları çektik. İlk kez yapılan bir meslek için çok göz nuru döktük. 5 ayın saf olarak 1 ayı bu işe gitti. Daha önce hiç bu kadar yoğun çalışmamıştım. Dar zamanda pırıl prıl pırlanta gibi çalışmalar yaptık.
 
20 öğretmen arkadaş takım olduk. Neredeyse ayda bir Türkiye’de değişik illere gittik. 1’er hafta beraber çalıştık. (Antalya, Ankara, İzmir ve İstanbul) Daha önce hiç yaşamadığımız garip bir hayat şekline uyum sağlama ile aylar geçti.
 
Maddi ve manevi değeri çok olan modüller yaptık. Yakında www.megep.meb.gov.tr de modülleri görüp, indirebileceksiniz.
 
Ama ben dayanamayıp sitemde yayımladım biliyorsunuz: http://yunus.sf.net (toplam 20 MB dosya) Sitemi %65 Türkler takip ediyor olsa da İngilizce sayfa yaptım. Zaten anlaşılmayacak bir dil kullanmıyorum. Diğer insanlar da takip edebilmeli bence.
 
Programlama modüllerinde hem Microsoft hem de açık kaynak kod destekli içerik hazırlamaya çalıştım. Ne şiş yansın, ne de … neydi…