Demek istediğim, "VMware Worksitation" programını keşfetmem. http://www.vmware.com/
  1. Kurduktan kısa süre sonra, "VM…*Capture Movie" menüsü ilgilimi çekti. Çok küçük ama kaliteli film halinde, kurduğunuz işletim sisteminin görüntülerini kaydedebiliyorsunuz.
  2. Nette bol olarak bulabileceğiniz *.iso dosyalarını rahatlıla, bir CD’ye aktarMADAN, kurma ve deneme imkanınız var. Sağ alt köşedeki CD simgesine sağ tıklayıp, "Edit…" diyerek "Use ISO image" seçin.
  3. Suse, ReactOS, Ubuntu, Pardus… emrinizde! İster live CD ister kurulum CD’si olsun makinenizi hiç açıp kapamadan, gönül rahatlığı ile işletim sistemleri deneyebilirsiniz.
  4. WindowsXP, 2000, 2003… üstüste birçok işletim sistemi de olabilir
  5. Onların üzerinden rahatlıkla internet gezintisi, oyun, müzik dinleme işlemlerini yapabilirsiniz.
  6. Tek tuş ile de silme imkanı var. "VM…*Delete from disk"
  7. Nette işletim sistemini denemeniz için verilen "*.vmx" dosyalarını BEDAVA vmplayer ile çalıştırabilisiniz.
  8. Normal işletim sisteminiz ile network üzerinden paylaşılan klasörünüzden haberleşebilirsiniz. Copy, paste gibi işlemleri var