komik meslekler


1 – Yahu sen inşaat mühendisiydin di mi? – Evet?? – Baksana bu bina yıkılır mı? – Ne bileyim ben, bisürü testi var bu işin öyle karpuza vurur gibi anlaşılmaz bu işler! – Ne biçim mühendissin lan sen? -…….

2 – Bölüm ne? – Makine mühendisliği – Kaç tane kız var lan sizde ?? -……..

3 – Ne çıkacan mezun olunca? – Gemi inşaat muhendisi. – Ha, kaptan felan yani. – Yok ebe olacaz.

4 – Mesleğin ne evladım? – Kimya muhendisiyim amca. – Sabun, şampuan felan… – Yok amca öyle değil; daha bi zor.

5 – Abi senin bölüm bilgisayardı di mi? – Evet? – Ya 6 haneli icq numarası nası aliyoruz? Öğretmişlerdir size…. – (tabi tabi. okulda ders var ICQ101 diye) Ama, öğretmediler, bilmiyorum.

6 -Ne mühendisisin? -Endüstri mühendisi -Ne endüstrisi?

7 Arkeoloji bölümünde okuyan bir kişi tarafından, bilgisayar mühendisliğinde okuyan bir kişiye yöneltilmiş soru: – Abi sen bilgisayar mühendisliğinde okuyordun dimi? – Evet. – Size hacker lik yapmayı öğretiyorlar mı, böyle bir ders var mı? – Lan, siz de tarihi eser kaçakçılığı diye bir ders var mı? -?!

8 – Abi nerde okuyodun sen? – Makine mühendisliği – 4 yıllık mı?

9 – Ne mühendisisin? – Bilgisayar – Bu bilgisayarlar nasıl çalışıyorlar kuzum? – İçlerinde elektronik devreler var, ikili mantığa göre… – ??! – Boşver, sen tak fişi çalışır onlar..

10 – Ne mühendisisin? – Bilgisayar – Yav bizim oglana şöyle iyi bişey, oyunlu falan, toplasak kaça çıkar?

11 – Bilgisayar mühendisliğini kazandığına göre çok zeki olmalısın. – Yok ya o kadar değil. – Salak mısın yani?

12 – Emre aslanım sen makine mühendisiydin de mi? – Evet mahmut amca. – Vallahi tebrik ederim seni.. ya bu arada bizim şofben bozuldu, müsait olduun bi zaman diyodum.

13 – Yavrum inşaat mühendisi mi olacaksın sen? – Evet teyzecim. – Ayy canim benim peki iş miş bulabilecek misin çıkınca, master yapacak mısın? master yapmadan da bir anlam yok artık. Mühendis kaynıyor ortalık. – …Saol ya. Bunları hatırlattın ya huzura kavuştum şimdi. Bozmasaydın ya şu güzel ortamı, daha iyi olmaz mıydı?

14 – Ne iş yaparsın sen? – Haberleşme mühendisi – Yaw bu nokialarda radarın yeri tespit ediliyo mu. Nasıl oluyo o ? – Benim bu telefona nerden müzik yüklenir ? – Sen şimdi telefon felan yapabiliyon mu bana da yap – Bu uydu kanallar şifresiz felan nasıl izleniyo onun bi aleti varmış, var mı sende

15 – Senin okuduğun bölüm ne yienim? – Genetik mühendislii diyorlar teyzecim. – Vah vah tıp fakültesi tutturamadın mı yavrum, böyle genetik mühendisi olucan.? – Kandan cerahatten pek hoşlanmam.

16 – Hmm yazılım mühendisliği nasıl oluyor o? – Bilgisayar yazılımı üzerine. – Yazı mı yazyorsun yani bilgisayarda? – Evet yazı yazıyorum bilgisayarda. (la havle)

17 -Ahmet makina mühendisliği zor muydu? – Tabi olum. termo, mukavemet, akışkanlar.. bunları geçene kadar arkamdaki kıllar ağardı. – Helal olsun valla. ya benim evdeki musluğa bi bakıverse lan, damlatıyo kaç gündür.. o da akışkan sonuçta. he ne dersin? – Allah belanı versin derim başka bişey demem.

18 – Sen şimdi ne okuyodun? – Bilgisayar mühendisliği – Evladım boşuna okuyosunuz siz, şimdiki çocukların hepsi bilgisayar kurdu, bizim oğlan bütün gün internet cafede. – Tabii amca, anlıyorum..

19 Işçilerin yeni girmiş makine mühendisi hakkındaki yorumları: – Bak mesela şu yeni giren mühendis var ya.. – hee. – CNC nin "S" sinden bile anlamıyo.. – CNC de "S" var mı ki lan? – Neyse işte anlamıyooo..

Bir Cevap Yazın

